Yeni Adres ve 5.Sezon Hk.

Arkadaşlar merhaba,

Sizlere bazı haberlerim var.Öncelikle tüm blogları tek bir sitede birleştirmeye karar verdim.Siteye bölümlerin eklenmesi sürüyor.

-Adventure Time için ilk iki sezonun yüklemesi bitti.Ondan dolayı bu blogdan ilk 2 sezonun kayıtları kaldırılmıştır.Bu bölümlere www.cizgifilmarsivi.net üzerinden ulaşabilirsiniz.Kalan sezonlarda bir kaç gün içinde tamamlanacak.

-5.sezondan yaklaşık 10 bölümün yüklemesi bitti.Bunları da yeni adreste bulabilirsiniz.

-Ayrıca yeni site için link sistemi kaldırıldı.Tüm bölümleri site üzerinden rahatça izleyebilirsiniz.

-Çok yakın bir zamanda tüm bölümlerin indirme linklerini de paylaşacağım.Arşiv yapmak isteyen arkadaşlar takip edebilir.

-Burda bahsettiğim konular diğer çizgi film blogları içinde geçerlidir.Tüm bölümler yeni adrese aktarıldığında bloglardaki kayıtlar silinecektir.

58 yorum :

  1. Verdiğiniz emek için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapanmış www.cizgifilmarşivi.net sitesi lütfen bişey yapın

      Sil
  2. Çok teşekkürler ve iyi işler!

    YanıtlaSil
  3. Sürekli Dizi'nin yeni bölümlerini yeni siteye mi koyacaksınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,şuan yayınlanan tüm çizgi filmlerin paylaşımları olacak.

      Sil
    2. yeni siteye giremiyorum hata veriyor

      Sil
  4. adamsınız olum... takipçinizim.

    YanıtlaSil
  5. 5. Sezonun bölümlerini bulamadım yeni sitede kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz sabır arkadaşlar.Şu an 4.Sezon bölümlerine başladım.bir aksilik olmazsa en geç yarın akşam 5.sezon bölümleri de eklenmiş olacak.

      Sil
  6. Admin sizde Exit 9B ve Steak Me Amadeus bölümleri var mı?

    YanıtlaSil
  7. Yahu, şu yaptığınız işin muazzamlığının farkında mısınız? Adventure Time ve Regular Show'un 21. yüzyıl çocuklarının-ve bizlerin- başına gelen en harika medya ürünleri olduğunu düşünüyorum ve bu blog sayesinde bunlara rahatlıkla ulaşılabiliyor. Kendi adıma size çok teşekkür ederim, gerçekten. Sakın bırakmayın.

    YanıtlaSil
  8. Ayrıca indirme linklerine ne zaman başlayacağınızı yazabilir misiniz? Adventure Time için arşiv yapmak istiyordum ne zamandır.

    YanıtlaSil
  9. arşiv için sezonların toplu indirme linkleri ne zaman yayınlanır? emeğinize sonsuz saygı duyuyorum arşiv olacaklarda keşke biraz daha az watermark olsa ya da olmasa şimdiden çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. kardeşim yeni adventure time bölümleri ne zaman gelir ?

    YanıtlaSil
  11. Dragons:Riders of Berk çizgi filminide ekleyebilir misin ?

    YanıtlaSil
  12. indirme olayı artık gelsin ya lütfen

    YanıtlaSil
  13. yeni sitede sadece all little people´a kadar var diğer beş bölüm nerede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu insan sizin için iyilik yapıyor ve sizde kötü kötü dayak atarmışcasına soru soruyorsnuz "diğer beş bölüm nerde" kardeşim biraz insan olun dünyanın neresine giderseniz bulamazsınız böyle bir insan.

      Sil
  14. Adventure Time'ın 5. sezon bölümleri ne zaman Türkçe olur,biliyorsanız söyler misiniz,ayrıca site çok güzel hiçbir yerde Türkçe bulamazken burdan izlemek harika

    YanıtlaSil
  15. Ne kadar güzel bir şey yapıyorsunuz.Emeği geçen herkese çok çok çok teşekkür ediyorum iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  16. Abi İnternet Download Manager ile HK sunucularındaki videoları indirebiliyordum fakat site üzerine gömülü Google videolarını indirmek için sitenin kaynak kodlarından önce videonun linkini falan bulmam gerekiyordu, zor işti. Yeni sitede hep bu şekilde olmuş. İndirme linklerini paylaşmanı sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  17. dediğiniz internet sitesine girilmiyor

    YanıtlaSil
  18. www.cizgifilmarsivi.net buna giremiyorum yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  19. Neden siteye girilmiyor?

    YanıtlaSil
  20. bi cevap verin arkadaşlar, nite girilmiyo siteye

    YanıtlaSil
  21. Yeni siteye girilmiyor. 5. ve 6. sezon burada da olsaydı keşke.

    YanıtlaSil
  22. Yeni site girilmemeye başladı artık. ne zaman açılır?

    YanıtlaSil
  23. Siteye Girilmiyor Account Suspended hatası

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. Bir tek senin sayende adventure time ve regular show izliyordum. Ama artık site açılmıyor. İlgilenebilirsen süper olurrr....

    YanıtlaSil
  26. aynen yahu bi ilgilenseydiniz şu siteyle

    YanıtlaSil
  27. Site açılmıyor bir baksan fena olmaz yani...

    YanıtlaSil
  28. siteye girilmiyor biraz ilgilenseniz onunla ayrıa Adventure Time'da eksik bölümler var,diğerleri de öyle mi bilmiyorum ama eksiklikleri tamamlar mısınız zaten CN'de yeni bölümlerin Türkçe dublajını yapamıyorlar bari burdan izleyelim şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  29. Lütfen ilgilenin artık abi ya

    YanıtlaSil
  30. siteye girilmiyor This Account Has Been Suspended diye bişi yazıyor ilgilenin artık lütfen

    YanıtlaSil
  31. site yapıcaksanız adam gibi yapın yha bakıyorum ingiliz sitelerine Adventure Time'daki her bölüm yayınlandıktan 1 gün sonra siteye konuluyor,biz hem tvde izleyemiyoruz hemde burda zaten yaz tatilindeyiz bence fırsatı değenlendirip boş zamanlarında koy,okulun açılmasını bekleme tmm emeğe saygı ama yeter kaç gündür bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
  32. muhtemelen telif probleminden www.cizgifilmarsivi.net cezayı yedi.son yapılan çalışmalar güme gitti. adminde küstü doğal olarak.olsun be kardeş yine de teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar adventure time en sevdiğim animasyon 6. Sezonda finn'in kolu kopuyor türkçesini merakla bekliyorum :D Etrafımda 16-17 yaşında olupta bu çizgi filmi seven olması içimi rahatlattı :D

    YanıtlaSil
  34. 5. sezonun 2. yarısı ve 6. sezonun dublajlı versiyonunu merak ediyorum artık ingilizcesini izledim ezberledim yani

    YanıtlaSil
  35. Yeni sitenin linkini atarmisiniz kac gundur ugrasiyorum 5.sezonu izleyemedim cildirmak uzereuim yardimci olursaniz cok sevinirim adventure time i asirri derecede cok seviyorum yardim edin :((

    YanıtlaSil
  36. Ben 22 yaşındayım.Bence CN en iyi animasyonu .Flapjack, Adventure time sevenlerin video derlemesi yapıp yaymalı.Bende Flapjack arşivi var

    YanıtlaSil
  37. beyler 5.sezonun tamamını izleyebileceğim bir site var mı ? var ise bana a.ozturk61@msn.com adresinden ulaşabilir mi ?

    YanıtlaSil
  38. bir de download linkleri olaydı...

    YanıtlaSil
  39. 5. Sezon dublajlı bulabilen var mı

    YanıtlaSil
  40. 5. SEZON NE ZAMAN EKLENCEK ?????????????????????????

    YanıtlaSil
  41. Yeni site arada kapanıyor mu yoksa temelli kapandı mı?ben bir kaç gündür bakıyorum web sayfası yok diyor. Bi baksanız

    YanıtlaSil
  42. şimdi baktım ilk kez açılmış ama bölümleri bulamadım siteden

    YanıtlaSil
  43. Admin nasıl sitede bölümleri bulabilcez

    YanıtlaSil
  44. admin siteye girince 5. sezonu bulamadım ne yapmam gerekiyor lütfen cevap ver

    YanıtlaSil
  45. ADMİN YETER ARTIK GİR ŞU SİTEYE!

    YanıtlaSil
  46. 5. ve 6. sezonları nereden izleyebilirim

    YanıtlaSil
  47. bilen yokmu 5.sezon 3. bölümde kaldık ya

    YanıtlaSil
  48. Malatya Haber Olarak Sizi Takip  Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)

    YanıtlaSil